Seura-asut 2023-2024

OrPon hiihtoasut ovat nyt tilattavissa!

OrPon hiihtojaoston hiihtoasujen yhteistyökumppani ja toimittaja on Noname. Asun värit ovat tutut perinteikkäästä logostamme eli musta, punainen ja sininen.

Puvun voi tilata OrPon jäsenelle.
Tilaukset ti 5.9.2023 klo 23.59 mennessä!

Tilattavissa on hiihtoasu aikuisille ja lapsille (Elite Jacket Plus ja Elite Pants), kisa-asu (XC Racing Suit) sekä softshell-liivi (Elite Vest). Lisäksi verkkokaupan valikoimasta löytyvät hiihtopipo ja -panta, uusi paksumpi tupsupipo, kevyttoppatakki sekä juomavyö.

Syksyllä 2023 myydään samaa pukua kuin syksyllä 2022.

Sovitus

Olemme mukana Harrastusmessuilla Liikuntahallilla la 2.9.2023 klo 10-14 ja sinne otamme seura-asuja sovitettavaksi - tervetuloa OrPo hiihtojaoston ständille siis!

Muutoin hiihtoasuille ei syksyyn 2023 ole järjestetty erillistä sovituspaikkaa ja -aikaa. Puvun malli on säilynyt entisellään ja syksyllä 2023 myydään samaa pukua kuin syksyllä 2022.

Edellisten kausien pukuja löytyy seuran jäseniltä runsaasti, joten tarvittaessa voit ottaa yhteyttä meihin Facebookin yksityisviestillä  tai sähköpostilla orpohiihtojaosto@gmail.com niin katsomme sovitusmahdollisuutta täsmätarpeeseen.

Tilaukset ja hinnat

Tee haluamasi tilaus itse Nonamen Clubshopissa ja maksa ostoksesi Nonamelle tilauksen yhteydessä.

Clubshop sulkeutuu ti 5.9. klo 23.59 – tämän jälkeen pukujen tilaaminen ei ole enää mahdollista.

Upeiden sponsoriemme ansiosta alle 18-vuotiaiden OrPon jäsenten hiihtoasun hinta on edelleen upeat 59 euroa!
Aikuisten hiihtoasun hinta 125 €.
Kiitos tuestanne Betoco Asunnot Oy, Jar-x Oy, Vilja-Jaakkola Oy, Metsä-Tuominen Oy, Stonelement Oy, Lions Club Orivesi, Lions Club Orivesi Isomakkara, To-Rent Oy, Autola Orivesi Oy, AlfaWear Oy ja Steve the Clerk Ltd.

Asujen tilaaminen

Clubshop löytyy osoitteesta

1. Jos sinulla ei ole omaa tiliä, luo sellainen seuraamalla ohjeita. Tee itsellesi käyttäjätunnus ja salasana (käytä Orpon seurakoodia 00138OP).
  2. Kun seuraavalla kerralla kirjaudut palveluun, täytä kirjautumisvaiheessa oma käyttäjätunnuksesi, salasanasi sekä seurakoodi 00138OP.
  3. Voit tarkastella ja muokata omia tietojasi ”my account” -sivulla.
  4. Klikkaa sivun yläosasta: ”TUOTTEET” niin pääset eteenpäin seurasi omalle tuotesivulle.
  5. Valitse tuotteet, koot ja määrät siirtämällä ne ostoskoriin. "Junior"-tunnisteella nimikoidut tuotteet ovat alle 18-vuotiaille OrPon jäsenille, "UX"-tunnisteella nimikoidut puolestaan aikuisille OrPon jäsenille.
  6. Kun kaikki haluamasi tuotteet on ostoskorissa, klikkaa ”Proceed to checkout”.
  7. Jos ostoskorissasi on alle 18-vuotiaan hiihtoasu (tai vain takki tai housut), lisää lapsen nimen ja syntymävuoden ostoskorin VIESTI-kenttään.
  8.  Kohdasta ”OSTA” voit valita haluamasi maksutavan.
  9. "Maksa tilauksesi" -toiminnon jälkeen valitse maksutapasi
  10.  Maksa tuotteet.
  11. Maksun jälkeen saat tilausvahvistuksen antamaasi sähköpostiin. Tilaus ei rekisteröidy, jos sitä ei makseta.
  12. Seuran tuotteet lähetetään yhteyshenkilöllemme niiden valmistuttua, jonka jälkeen ne jaetaan tilanneille. Asujen arvioitu valmistuminen on marraskuun lopussa

Clubshop sulkeutuu 5.9.2023 klo 23.59 jälkeen ja sen jäkeen tilaaminen ei ole mahdollista.

Lisätietoja tarvittaessa: orpohiihtojaosto@gmail.com tai Kirsi Onnela 040 514 4067